←  Траси

Richard Burns Rally - Ukraine fan forum

»

Робота з трасами

PopovVasyl фотография PopovVasyl 27 дек. 2017

Просмотр сообщенияKKS (15 Февраль 2017 - 18:54:54) писал:

І якщо вже зайшла мова про кряки то ось сам BTB pro версії 0.8.0.3 з працюючим кряком для 7ки
http://fex.net/488699412429

Можеш знову виложити?
Ответить

KKS фотография KKS 30 дек. 2017

Просмотр сообщенияPopovVasyl (27 Декабрь 2017 - 17:13:13) писал:

Можеш знову виложити?

https://drive.google...NmXrrlJj_PKIhdJ
Ответить

KKS фотография KKS 27 февр. 2018

А скажіть но по досвіду держак в Японії більший на інтермедіумі по дампу чи по драю?
Ответить

Ha3aP фотография Ha3aP 15 мая 2018

Ситуація наступна: спробував я зробити конверт допу із Дірт Ралі. Наче все не погано, але є 1 неприємність. Оскільки доп важкий по полігонам, створити ідентичну колізію не вдається, тому вона в трохи порізаному вигляді. Полотно дороги відповідає моделі в грі, а ось все що поза нею має меншу к-сть полігонів. Доп далеко не дороблений, чисто для тесту чи варто його доробляти з такою важкою для машин обочиною. Також в архіві важкуваті текстури, але для тесту то добре, так як ми взнаємо як працює не оптимізований трек.

Скачати

Дуже чекаю ваших відгуків.

Стінка прописана не до кінця, але того місця де вона є для тесту вам більше ніж вистачить тому задачка така: пролетіть там де є стінка на всі гроші, з вильотами, помилками, щоб якомога частіше чипляти обочину і ловити глюки, а потім вже показувати мені.
Ответить

PopovVasyl фотография PopovVasyl 15 мая 2018

Да вполне ниче так. Трассу можно доводить. Я кстати не вижу в чем выражается эта самая тяжелая обочина. Ее обрезать нужно, и запихивать в слой дальних планов. Ну и ставить прозрачную стенку, чтоб туда уехать нельзя было. Это кстати значительно уменьшит файл колизии, бо он у тебя на 7 км, вышел размером с Шурдин. И делать текстуры переходов, с одной на другую, а то оно так как сейчас, в глаза бросается....
Ответить

Ha3aP фотография Ha3aP 15 мая 2018

Зробити прозору стіну в пару метрах від траси проблема не має, трабл в тому що відразу за дорогою йде не рівна, навіть дуже не рівна частина землі. Там дуже багато полігонів і їх прийшлось різати. В ручну, ясне діло не поріжиш. Оптимізатор зробив меншу к-сть полігонів, поверхність стала трішки грубшою в плані деталей. Ну от і коли ти чепляєшся за неї дуже сильно дамажиться машина (( Таке буває не завжди, але буває.
Ответить

sancho фотография sancho 16 мая 2018

тут на галіції реальній на трасі демажились машини... а ти про обочину переживаєш)))
Ответить

Романенко фотография Романенко 16 мая 2018

Трасса интересная, но без стенки это жесть... Куча развилок и вообще непонятно куда ехать. Блукал-блукал по этим лабиринтам и терпения не хватило даже до половины допа доехать, т.к. поедешь не туда и проваливаешься в текстуры и опять все с начала :blink: Хотя-бы какие-то указатели поставить, чтобы знать куда ехать :)
Ответить