Перейти до вмісту

DiRT4


61 replies to this topic

#1
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Вже в пт 9ого числа виходить Дірт 4.
Із нового:
- багатьма очікуваний клас R5 у складі 208ого, Фієсти, Мітсубісі Міраж і ай20 для тих хто купив гру до релізу.
- YouStage: генератор допа. Має лише 2 значення: важкість та довжина. Погода і час доби теж генериться, ну але то вже таке. Як для першого релізу то цікаво, як буде на ділі побачим.
- розширений функціонал для створення і прокачки команди.
- можна малювати свої скіни прямо в грі. Вибрати свій номер і прізвище/ім'я яке буде на склі авто.
- доп закінчується не відразу, треба ще їхати до маршалів.
- нові камери на допі, можна весь доп дивитись з гелікоптера. Дуже цікаво!
- із переглянутих відосів замітив машини які стоять біля дороги з відкритим капотом з під якого валить дим. З побаченого то погано шо лише одна і та ж поломка, але добре шо авто генеряться не випадково. Тобто якщо ви їдете на R4 то зламаним авто буде авто або вашого класу або вижче, R2 стояти не буде.
- розширений функціонал сервісу і налаштування авто. В одному з відео навіть бачив пункт (!) миття машини.
- країн 5: США, Австралія, Уельс, Швеція і Іспанія. Мало, але якщо є генератор то норм :) Але США і Австралія чимось схожі між собою, а от інші траси круті! 5 трас для кросу, 3 з попередньої гри і 2 нових.
- машини в основному старі але є і багато нових:
// вище названий клас R5
// в R4 Subaru Impreza в седані
// Peugeot 205 Gti (на відео нижче)
// Lancer Evo6
// в гр Б нарешті Quattro останньої генерації
// Fiesta R2, Opel Adam R2 (теж нарешті, довго чекав)
// в кросі: Polo монопривод, RX lite (хто дивиться крос той знає шо то), Ford Focus Кена Блока
// всі інші тачки із Дірт Ралі
- багато стадіонних Джипів і чисто кросові лайтові тачанки, але то мені особисто не цікаво.

Відосів вже куча, ось цей мені дуже сподобався:



#2
sancho

    Администратор

  • Адміністратори
  • 6 257 Повідомлень:
  • МістоІвано-Франківськ
  • Нік на плагіні rbr.onlineracing.cz:PIDLUSKY Oleksandr
  • Нік на плагіні rallysimfans.hu:PIDLUSKY Oleksandr
  • Граю в RBR з:2007
  • Автомобіль:Ford Fiesta Rally4

Зображення


#3
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Покатавсі троха. Поки тільки по тармаку.
Моно привод і повний.

Передній привід крутий, Фієста їде класно, дуже гарно відчувається авто от тільки з фідбеком троха трабли, тре чекати поки люди знайдуть гарні налаштування. Наче і все добре, повороти відчуваються, на гальмуванні машина ловиться прогнозовано (а не так як в РБР понесло і фіг зловиш) але якийсь невнятний 0. У нього вертає і в ньому забагато руху, машина дуже гуляє по трасі із-за цього (( Хоча мо то тармак...

Повний привід теж крутий, темп на тармаці не реальний. Якщо в Дірт Ралі я міг розслабитись місцями на тармаці, тут того робити нема коли. Постійно передачі верх-газ-верх-газ-тормоз-низ-газ і так постійно.

Круті звуки автівок, наче в ралі карі сидиш. В наушниках від того звуку аж мозги вириває від щастя ))
Графіка кльова.
Гравій, сніг і крос поки не тестив.
Катав 3 авто:
i20 R5 - норм тачанка
Fiesta R2 - крута тачанка ))
Impreza R4 уващє крута тачка. Поки із попробуваних їде найкраще! Катав чучуть на тренувальному майданчику по гравію, дууууже схоже на РБР.

Є школа ралі, щось схоже до РБР тільки більше уроків.
На даному етапі я грою цілком задоволений!

#4
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Поки відос, текст потім.



Фієста



#5
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2


#6
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004
Я так понял, что от реальных СУ, как в Dirt Rally ушли?
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#7
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Так.

#8
Chrom25

    Любитель

  • Користувачі
  • PіpPіp
  • 39 Повідомлень:
  • МістоЛьвів
  • Граю в RBR з:2004
Теж покатав трішки.
Порівняно з Dirt Rally по фізиці якихось разючих відмінностей не побачив, хіба що на швидкості складніше втримати, хоча може й здалося:)
Дуже сподобалась кар'єра, бокси, поломки - був дуже здивований коли почала скрипіти коробка на Фієсті Р2 після пари не дуже вчасних перемикань...
трохи розчаровує автопарк. дуже не вистачає C4 до пари до Focus'a та таких мастхев машин як N4,14 та Lancer 9:) зате купа класики... з іншої сторони Р2 Р5 та новенька Імпреза дуже радують
генератор треків - супер, але хочеться Монте Карло та Фінляндію з безкінечними треками:) добре що хоча б Англію завезли:)

Як по мені не є заміною Дірт Ралі а скоріше доповненням.
загалом дуже позитивні відчуття! чимось нагадує той час коли вивчав РБР:)

#9
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Пройшов тиждень, спробую зробити обзорчик на гру.

Меню
Перше що ми бачимо в грі є саме меню. Воно просте, без лишніх кнопок, зрозуміле. На фоні грає терпима музика. Здивувало лише одне. При виборі авто вони показані у вигляді 2D, це у 2017 році!

Режими гри
Їх є 2: симулятор і аркада. Чим відрізняються я не пробував. Думаю що лише допомогою в гальмуванні, керуванні і т.д. що можна вкл/викл і в режимі симуляції. Можливо аркада полегшує життя клавіатурникам?

Кар"єра
Тако собі. В цілому цікава, на не подобаючих тобі класах по суті їхати не заставляють, хіба перших декілька гонок мусиш проїхати на Фієсті R2. Заробляєш гроші, а далі по бажанню. Хочиш їдиш за чужі команди, хочиш за свою. Купуєш свій авто, прокачуєш його, прокачуєш команду. В цілому цікаво. Одразу їхати можна лише в ралі, поступово відкривається режими з баггі, раллікрос, ралі на старих авто.

Прокачка команди та авто
Нічого цікавого. Наче і маєш команду, можна наймати свій персонал, прокачуєш авто але щоб це давало якісь корисності не видно. Ідентично було і у DiRT Rally, але там прокачка авто була замітна у онлайні. Якщо твій суперник на прокачаній авто, а ти ні - догнати його буде просто не реально. Хоча в рандомі це не дуже то і замітно. Посекундно не заміряв різницю між прокаченим і не прокаченим авто. Можна малювати свій скін по запропонованих декалях, міняти кольори, вибирати спонсорів.

You Stage
Річ цікава. Як я писав раніше має 2 значення. Давжина та складність допу. На ділі цікаво, на практиці - двояко! В режимі кар"єри одні і тіж участки могли повторюватись на одному і тому ж допі. Тобто доп як доп, їдиш собі, зв"язка поворотів і через декілька поворотів ця зв"язка знову повторюється! Таке зімічав на допах Іспанії (тармак) і Австралії (гравій). В рандомі, тобто не в кар"єрі, я такого не замічав. Зроблено це спеціально в кар"єрі? Не знаю...

Траси
В раллі 5 країн:
Америка - скучно
Австралія - я теж думав що буде скучно, на ділі дуже цікаві дороги. Часто міняється рельєф навіть у повороті. Дуже цікаво!
Іспанія - це взагалі як інша гра. Допи дуууже цікаві, дуже складні і фізика наче інша. Та про неї потім.
ВБ - класична Британія. Із всіх серій КМР та Дірту любив саме ці допи. Гадаю із-за того що Codemasters із Англії і саме Британські траси у них найкращі! Та замітив одну дивність. Є участки в лісі та в полі. Їдеться класно і там і там, але у лісах чомусь зливається багато часу. Можливо то я перестраховуюсь, але таку закономірність замітив!
Швеція - складна траса, з цікавими дорожками, але фізика снігу мене здивувала. Якщо вилетіти за брувствер то по ньому можна їздити як по прикатаному снігу. Розчарувало ((

Реплеї
Вони цікаві. Добавився режим з вертоліта, можна так переглянути весь доп на якому чітко видно який я нуб у ралі і як часто їду не по траекторії )))

Land Rash
Здається правильно написав. Режим гри на баггі різних видів. Особисто мені не цікавий, тому що там і як - не знаю, не запускав.

RallyCross
Це мебуть те що вишло в них просто ідеально! Відірватись від цього режиму дуже важко. 5 ліцензійних трас, класний S1600, RXLite такий собі монокубок з повноприводною трансмісією, саме те що потрібно щоб перевчитись з S1600 в SuperCars. Здається що фізика тут і в режимі ралі зовсім різні.

Фізика
Є багато питань. Кросс - ідеал. Тармак в раллі - практично ідеал. На гравії не вистачає бокової розкачки, машина занадто прамолінійна хоча на великих швидкостях це рятує. Лишилась і стара проблема з гальмуванням, воно дуже швидке, не критично, але машина гальмує занадто швико. Це про грвій. Сніг як сніг, його треба вміти їздити, але проблеми такі ж як в гравії тільки тут вони ще більше кидаються в очі так як зацепу забагато.

Рандом наше все
Що в грі здивувано так це рандом. Його просто багато і він присутній кругом! І це дуууже радує. Поки про ралі: як я писав раній зломані авто конкурентів на обочині. Був у мене випадок коли я зафейлив і програвав багато часу лідеру гонки. Не те що багато, але за 1 доп його не відграти, та щей на поломаному авто! Я був другий, до третього далеко і тут на фінальному допі я наздоганяю лідера гонки на допі, авто якого стоїть на узбіччі і він ходить біля нього, за 1 поворот (закритий) до цього його штурман дуже розмахував руками! Це мало шикарний вигляд! Ще був випадок коли їхав у ВБ, Л-3-150-джамп мейбі... їду до джампу, штурман вже має сказати що далі і тут БАЦ пш-шшш-ппшш-пцш (!!!зломилась переговорка!!!), а я то валю на всіх парах, а шо там за джампом я то не знаю!!! Приторможую, проїхав джамп мейбі якось попав у поворот і штурман заговорив Л-4-50 і знову пш-шшпш-шшп-ш. Ооооо, це було мега круто!!!
В кросі боти стали теж рандомніші, розбивають підвіску, вилітаюсь з траси, а потім тобі на траекторію, роблять розвороти, промахуються з гальмуванням. Короче стало грати дуже цікаво. Згадав далеко не всі рандоми, але їх є реально багато. Машина ламається від стилю керування. Якщо їхав акуратно, приїдиш цілим, їхав жорстко - буде багато поломок, навіть якщо не вилітав з траси. Можливо це буде помпенсуватись з часом прокачкою команди/авто? Теж було б цікаво!

Машини
Не рахував, але Кодікі кажуть що їх 50. Їздив поки далеко не на всіх, але деякі виділю особливо.
Fiesta R2 - стартове авто, цікаве, мені сподобалось.
Fiesta R5 - їде класно і на повторах ну як жива Фієста. Задок загружений, передок розгружений, але скучно ((
208 R5 - ось де справжній драйв! Їде дуже круто, навіть на офіційному форумі цю машину виділяють в коментах дуже часто!
Impreza R4 - валить як танк, шикарний звук, машина дуже нагадує РБР.
Focus SuperCars - ідеальна машина в класі SuperCars
Fiesta RXLite - ну я вже вище писав.

Онлайн
Поки не тестив але в попередній грі він був не поганий тому думаю і тут буде не гірше.

Майбутнє гри
Не задоволених грою на офіційному форумі дуже багато, якщо Кодікі будуть прислуховуватись до фанатів як це було з DiRT Rally то нас чекає дуже цікава гра бо... Як я зрозумів то не є фінал гри. Будуть оновлення, платні чи ні не знаю. Але вже є скріни з новими треками (поки лише назвами) для кросу і деякими країнами для ралі в купі з Your Stage буде круто!

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  1.jpg (67,21До)
    Кількість завантажень:: 35
  • Прикріплений файл  2.jpg (95,27До)
    Кількість завантажень:: 49
  • Прикріплений файл  3.jpg (87,42До)
    Кількість завантажень:: 51
  • Прикріплений файл  4.jpg (62,09До)
    Кількість завантажень:: 54
  • Прикріплений файл  5.jpg (89,89До)
    Кількість завантажень:: 51
  • Прикріплений файл  6.jpg (55,19До)
    Кількість завантажень:: 41
  • Прикріплений файл  7.jpg (85,33До)
    Кількість завантажень:: 44
  • Прикріплений файл  8.jpg (79,33До)
    Кількість завантажень:: 48
  • Прикріплений файл  9.jpg (43,78До)
    Кількість завантажень:: 47
  • Прикріплений файл  10.jpg (75,31До)
    Кількість завантажень:: 33


#10
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004

Перегляд повідомленняHa3aP (17 червня 2017 - 13:09:09) писав:



You Stage
Річ цікава. Як я писав раніше має 2 значення. Давжина та складність допу. На ділі цікаво, на практиці - двояко! В режимі кар"єри одні і тіж участки могли повторюватись на одному і тому ж допі. Тобто доп як доп, їдиш собі, зв"язка поворотів і через декілька поворотів ця зв"язка знову повторюється! Таке зімічав на допах Іспанії (тармак) і Австралії (гравій). В рандомі, тобто не в кар"єрі, я такого не замічав. Зроблено це спеціально в кар"єрі? Не знаю...


Для игры претендующей на симулятор - абсолютно убогое решение, а вот для аркады лучше не придумаешь!
СУ должны создаваться только на основе реальных (мы же про симулятор говорим), как и было в DIRT Rally. А идеальное решение, когда на карте организатор этапа сможет сам выбирать длину и маршрут СУ, отмечая флажками старт и финиш и направление на перекрёстках.

Ладно можно выбрать длину СУ, а что значит выбрать сложность? Трамплинов больше будет, медленных поворотов или скоростных виражей? Непонятно!
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#11
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Як на мене то це ідеальний варіант для гри. Бо з хотлаперами боротись важко.
А важкість на СД визначається саме трамплінами, перепадами висот і крутістю/к-стю поворотів.

#12
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004

Перегляд повідомленняHa3aP (18 червня 2017 - 13:22:22) писав:

Як на мене то це ідеальний варіант для гри.


Как для игры - да, бесспорно, но как для симулятора - абсолютно нет!

Перегляд повідомленняHa3aP (18 червня 2017 - 13:22:22) писав:

А важкість на СД визначається саме трамплінами, перепадами висот і крутістю/к-стю поворотів.


Написано много слов не несущих в себе совершенно никакой информации. Что сложнее, один трамплин на СУ, но какой-то корявый с неудобным подходом, или серия быстрых мягких трамплинов, на которых особо и думать не надо? Что сложнее, серия очень быстрых поворотов, или всё же средней крутизны? А может шпильки? Или намного тяжелее переход от быстрых поворотов к медленным и наоборот? Как эта сложность определяется? Как её вообще можно определить? Что тяжелее - ехать в дождь по гравию, когда автомобиль размашисто и понятно скользит, или по сухому асфальту, где небольшая ошибка в траектории может гарантированно привести к финишу в дереве?
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#13
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Ну Дірт не є сімом.
А з допами... Пограй - побачиш.

#14
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004

Перегляд повідомленняHa3aP (18 червня 2017 - 16:32:32) писав:

Ну Дірт не є сімом.
А з допами... Пограй - побачиш.


Я уже катался немного, СУ разочаровывают однообразием. Вернее, понимаешь, что СУ не реальные и это расстраивает. Но для игры, наследницы Колина Макрея, все довольно достойно. Неплохая физика, хорошая графика. Но это далеко не симулятор, а, скорее, хорошая игра про ралли.
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#15
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Тестим дощ і задній привід



#16
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Ось на цьому відео видно що таке Your Stage



#17
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004
А что в этом хорошего? Есть около 6 видов поворотов и они все однообразные, все, как под копирку. Уныло и скучно!
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#18
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Чим простіше доп тим скучніше ((

#19
AlexandrDrive

    Ветеран

  • Користувачі
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 1 254 Повідомлень:
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2004

Перегляд повідомленняHa3aP (01 липня 2017 - 15:34:34) писав:

Чим простіше доп тим скучніше ((


В том то и дело, что СУ не дотягивают до СУ Дирт ралли. В этом плане кодеки сделали сильный шаг назад, к сожалению. И нет, чтобы развивать удачный Дирт ралли, улучшать физику, добавлять контент, особенно новые СУ, они его забросили. Так при этом код закрытый и мододелы не имеют возможности развивать игру самим. Короче, ни себе, ни людям!

А Дирт 4 оказался обычной аркадой.
В ралли каждый раз – словно в первый раз!!!
Сергей Вукович

#20
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PіpPіpPіpPіpPіp
  • 4 481 Повідомлень:
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Ford Fiesta R2
Ланцер і дощ!







1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів