їзда на М3 це якийто суцільний дроч. На тармаці ще куди не йшло, але гравій... до 130 це сплошняковий букс до 3ї передачі. Жмакнув газ, приотпустив... думаєш: "ну от жеж, щаз воно має схопить, вот вот же гріп має буть... давиш знов на газ і там знов букс. Це якато перманентна зрада в кубі.
Якщо ти заглох на горці - всьо тобі*** труба. Стартонуть на гравії підгорку - майже відзнака. Стартонуть на гравійних вставках тармашних допів на тармашній гумі - тупо нереально.
При гальмуванні - їде тупо прямо, навіть при малому натиску на педаль. Що вже й казати що в сліп зриваються всі колеса почергово. Гальмуєш - передні, газуєш задні. Зрозуміти коли машина піде в занос чи вийде з нього - майже нереально. Шанси десь такі ж як втримати рівновагу сталевої кулі на вістрі ножа. Хто це може зробить - той однозначно герой, я того зробить незміг.
Але коли вже прикатався то можна й в напів паверслайді інколи то всьо пройти, але треба мати достатню ширину дороги, щоб М-ка могла де розкарячитись.
Окрема пісня - то вильоти. А їх, як ви вже зрозуміли - уйма. З'їхати навіть з банальної обочини стокової Англії - дуже тяжко. Машина тупо буксує. А на Азові то взагалі анріал через грейдеро-відвал. Зупинився коли задні колеса на траві, передні на трасі, а під тобою бруствер - вітаю ти попав на С4Н.
Домашнє ралі було просране в одні ворота. Гравійні допи прошкутельгав ще якто. Асфальт почав з надією що букс буде тільки до 2ї передачі. Але майже одразу весь запал був збитий через мою помилку в прописі стінки. Коли на повному приводі можна було вирулити з словами "Ой бл*ть тут Л3", то на М-ці я пряміком засандалився в бордюр на перших же кілометрах і шкутельгав з кривою підвскою всі допи, попутно вивішуючи вісь і заганяючи тахометр в пекло. Вбився вже на другій Лівадії. коли в паверслайді на 120км уйшов легенько в стінку де й двиг й дав дуба. Дивно що хай спід краш на Шурдині на 170 дав тільки пару подряпин і екскурсію в кювет, а тут такий доволі не сильний цьом в стінку і офф.
Але бачили очі шо купували.... треба дотягнути ту ношу.
Evo IX MAFIA