ПАРОЛЬ / PASSWORD - R10
32 replies to this topic
#8
Відправлено 09 червня 2018 - 20:28:28
Метрів за 2 до фінішу на СД Шурдин 2 гра зависла та викинула помилку (((
#9
Відправлено 09 червня 2018 - 21:11:11
У меня на трассе Шурдин текстуры грузятся со скоростью 55-60 км/ч. Я еду быстрее, поэтому тормозит игра жёстко. Единственная трасса, с которой у меня проблемы в RBR. Поэтому я не могу показывать нормальный для меня результат в первый день ралли.
Команда: http://vk.com/team213
#10
Відправлено 10 червня 2018 - 00:57:57
RUDYAKOVVictor (09 червня 2018 - 21:11:11) писав:
У меня на трассе Шурдин текстуры грузятся со скоростью 55-60 км/ч. Я еду быстрее, поэтому тормозит игра жёстко. Единственная трасса, с которой у меня проблемы в RBR. Поэтому я не могу показывать нормальный для меня результат в первый день ралли.
там просадка ФПС в середині траси чогось.
Плюс перевір чи в тебе гра на максимумі стоїть. Бо в РБР парадокс трохи, вона на мінімумі більше глючить ніж на максимумі.
Evo IX MAFIA
#11
Відправлено 10 червня 2018 - 22:13:13
Чудове завершення чемпіонату - був в командировці та тільки сьогодні зайшов на плагін і побачив, що треба завантажити повтори з попереднього етапу, та не встиг стартувати останній етап! Називається непогано пливти та на березі всраться! Це був непоганий сезон, після останнього етапу ще лишався лідером українського заліку й хотів поборотися за перемогу, але нажаль...
#12
Відправлено 11 червня 2018 - 11:15:15
Sergo (10 червня 2018 - 22:13:13) писав:
Чудове завершення чемпіонату - був в командировці та тільки сьогодні зайшов на плагін і побачив, що треба завантажити повтори з попереднього етапу, та не встиг стартувати останній етап! Називається непогано пливти та на березі всраться! Це був непоганий сезон, після останнього етапу ще лишався лідером українського заліку й хотів поборотися за перемогу, але нажаль...
ралі така річ що "не кажи гоп, поки не перестрибнеш". Після 8го етапу в мене -7 очок, а у Паші -22. Резів 9го етапу ще немає тому там взагалі неясно які заділи. Так шо все ще може бути ок для тебе.
Evo IX MAFIA
#16
Відправлено 12 червня 2018 - 23:35:35
Гарне ралі вийшло для мене. Другий день трошки підкачав, бо я трошки нервувався бачучи що якщо Паша десь помилиться то чисто теоретично був би шанс взяти перемогу в оверолі.
Судячи по темпу Павло їхав суто на доїзд, що впринципі йому й треба було робить. Я вже після перших допів і перестав гнатись за результатом. Після сервісу і переходу на сухе покриття на допі який мені вприницпі непогано дається - я постарався запушити, але опрокінув ліве заднє колесо в доволі глибоку канавку іііііі поїхали кувиркатись. Благо після пари кульбітів став на колеса і поїхав далі. Гнався за перемогою в оверолі і поставив під сумнів перемогу в класі (ще не їхав Марзоа, то неясно ще як воно складеться). Після такого дзвіночку - взагалі скинувся і почав їхать на доїзд, машина трошки втратила в гостроті керування, але було не критично. Останні два допи багато по часу злив по їзді дотримуючись меж траси щоб гарантовано не втрапити в халепу, але по часу на фініші це було не так катастрофічно як здавалось на перший погляд.
Злитий чемп в оверолі в U заліку... 1 очко від Раєвського і 3тє місце. Взагалі просрав я чемп на двох етапах... на минулому тармашному Ворота України, коли тармак в мене щось не виходить їхать, а ОЗУ в голові не вистачає включить режим доїзду як отут в Лихача. І 2й етап Умань, коли я почав експерементувати з місцем для їзди і прикрутив руль на новий стіл, а він курва почав хитатись від активного руління, а з ним і монітор що стояв на столі. Схід на доволі улюбленій Ундві. Зарішали кароче це два етапи. Ну але шо поробиш... лайв іс лайф. Може повезе в наступний раз.
PS Шукаю тренера по тармаку
Судячи по темпу Павло їхав суто на доїзд, що впринципі йому й треба було робить. Я вже після перших допів і перестав гнатись за результатом. Після сервісу і переходу на сухе покриття на допі який мені вприницпі непогано дається - я постарався запушити, але опрокінув ліве заднє колесо в доволі глибоку канавку іііііі поїхали кувиркатись. Благо після пари кульбітів став на колеса і поїхав далі. Гнався за перемогою в оверолі і поставив під сумнів перемогу в класі (ще не їхав Марзоа, то неясно ще як воно складеться). Після такого дзвіночку - взагалі скинувся і почав їхать на доїзд, машина трошки втратила в гостроті керування, але було не критично. Останні два допи багато по часу злив по їзді дотримуючись меж траси щоб гарантовано не втрапити в халепу, але по часу на фініші це було не так катастрофічно як здавалось на перший погляд.
Злитий чемп в оверолі в U заліку... 1 очко від Раєвського і 3тє місце. Взагалі просрав я чемп на двох етапах... на минулому тармашному Ворота України, коли тармак в мене щось не виходить їхать, а ОЗУ в голові не вистачає включить режим доїзду як отут в Лихача. І 2й етап Умань, коли я почав експерементувати з місцем для їзди і прикрутив руль на новий стіл, а він курва почав хитатись від активного руління, а з ним і монітор що стояв на столі. Схід на доволі улюбленій Ундві. Зарішали кароче це два етапи. Ну але шо поробиш... лайв іс лайф. Може повезе в наступний раз.
PS Шукаю тренера по тармаку
Evo IX MAFIA
#18
Відправлено 13 червня 2018 - 16:02:02
Всі надії покладав на перший день, але трохи підвів Shurdin_II, бо планував його проїхати за 14 хвилин, так як на тестах результат був кращий за 14хв. Все ж даже цього було достатньо, щоб випередити суперників із значним розривом. Забезпечивши собі на другий день запас часу більше хвилини - проїхав його достатньо у спокійному темпі, щоб не ставити під ризик свій фініш, а також чемпіонство команди!!!
#19
Відправлено 14 червня 2018 - 10:37:37
KKS (13 червня 2018 - 00:26:26) писав:
PS Дуже сильний другий день в Роговського вийшов, якби я мав заділу в 5-10сек - наврядче б втримав би 1ше місце
Там мне подосрал первым день все ( на первом су после бочки заложил машину в поворот и жопой зацепил фотографа который стоял между блоков, и дальше еще одна помощь (
#20
Відправлено 15 червня 2018 - 11:10:10
Я як завжди залишаю всю роботу на сам кінець. Ненавиджу себе за це. Отож, перших 4 етапи сезону проваляв дурня, не набравши жодного балу в жодному з заліків. Далі зрозумів, що для досягнення хоча б трійки п'єдесталу необхідно постійно приїздити в лідерах. Пріоритетом залишився український залік, а міжнародний планував заїхати в Топ-3. Чесно сказати, довелось добряче потужитись. Останній етап був вирішальним для двох заліків. Та навіть для трьох, бо командний кубок висів на соплині. По самому етапу, то перший день їхалось легко, незважаючи на те, що для досягнення стабільного фпс роздільна здатність 23-дюймового монітора була 800х600. З середини Шурдина очі просто випадали з орбіт. Але суперники самі трохи накасячили, а мій швидкий темп і безпомилкова їзда дали можливість створення солідного відриву. В другий день залишалось фінішувати, що мені благополучно получилось. Завдання наче виконані, чекаємо офіційних результатів.
Що стосується участі на авто WRC17 в цьому чемпіонаті, якщо коротко - це був жах. За 10 етапів мені так і не вдалось налаштувати вказаний автомобіль під себе. Перепробувавши всі машини можу сказати, що трабли у всіх однакові - недостатня повертаємість це перший, і другий, який страшно дратує - це різка, без відчутної межі зриву, втрата зчеплення передніх коліс в самому повороті. Ці проблеми несуть деяку невпевненість, і не дають змоги постійно атакувати на 100%. Як-то кажуть, потрібно перестраховуватися.
Організація чемпіонату як завжди на високому рівні. Є маленькі косяки, без них ніде і ніяк, але зважаючи на те, що весь тягар лежить практично на плечах однієї людини, залишається тільки подякувати. Дякую Сашко!
Це не всі мої думки і враження від сезону, ще поговоримо
Що стосується участі на авто WRC17 в цьому чемпіонаті, якщо коротко - це був жах. За 10 етапів мені так і не вдалось налаштувати вказаний автомобіль під себе. Перепробувавши всі машини можу сказати, що трабли у всіх однакові - недостатня повертаємість це перший, і другий, який страшно дратує - це різка, без відчутної межі зриву, втрата зчеплення передніх коліс в самому повороті. Ці проблеми несуть деяку невпевненість, і не дають змоги постійно атакувати на 100%. Як-то кажуть, потрібно перестраховуватися.
Організація чемпіонату як завжди на високому рівні. Є маленькі косяки, без них ніде і ніяк, але зважаючи на те, що весь тягар лежить практично на плечах однієї людини, залишається тільки подякувати. Дякую Сашко!
Це не всі мої думки і враження від сезону, ще поговоримо
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів