Перейти к содержимому

7 - Rally Stara Fortetsya


Сообщений в теме: 17

#1
sancho

    Администратор

  • Адміністратори
  • 5 851 сообщений
  • МістоІвано-Франківськ
  • Нік на плагіні:PIDLUSKY Oleksandr
  • Граю в RBR з:2007
  • Автомобіль:Citroen DS3 R3-MAX

Зображення

ЕТАП / EVENT

ПАРОЛЬ / PASSWORD - R7

MАРШТРУТНИЙ ЛИСТ / ITINERARY

СПИСОК ДОПУЩЕНИХ / ENTRY LIST


Изображение


#2
Stradik

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 1 274 сообщений
  • МістоЯлта, Республика Крым
  • Нік на плагіні:KOCHETKOV Anton
  • Граю в RBR з:2005
первый день- полёт нормальный, без сильных косяков. Всем Удачи!
пилот Yalta Crimea Rally Team
КОЧЕТКОВ Антон

#3
RUDYAKOVVictor

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 256 сообщений
  • МістоЯлта
  • Нік на плагіні:RUDYAKOV Victor
  • Граю в RBR з:2012
  • Автомобіль:Renault Twingo R2 Evo
Первый день - залёт нормальный. :D Застрял в кустах боком. Без помощи не обошлось.
Продолжаем гонку за Романенко Александром.
Команда: http://vk.com/team213
Моя галерея: http://vk.com/victor...53537_218485602

#4
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 3 969 сообщений
  • Граю в RBR з:2004
Не навиджу Американські допи, не вмію їх їздив (( І на 3ом допі зловив вуха, ліг на кришу і пришлось визивати глядачів на допомогу. На повторному проїзді в тому ж повороті дивувався як я там умудрився так налажати )) Буває!

#5
mafia2226

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 496 сообщений
  • МістоОвруч
  • Нік на плагіні:KEVLYUK Sasha
  • Граю в RBR з:2010
Справжнїй фейл - то "спіймати" на останньому повороті першого допу фотографа, залишаючись в межах дороги. Питання лише до розробника Karowa 2009 - в чому сенс такого підвоху? (якщо хто не стикався, то, в мене принаймні, якщо наблизитись до бетонних блоків на підході до бочки, ліпить cfh) Ало то більше риторичне.
З.Ы: було б непогано включити такі місця в список причин, по яким штраф може бути анульовано чи зменшено. Через таке вдвічі неприємно втрачати час.

#6
KKS

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 338 сообщений
  • МістоКиїв
  • Нік на плагіні:KOLOMIETS Kirill
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Skoda Fabia R5
Ніразу не помічав. Плюс якшо то вже в тебе не перший раз таке, то в чому пробелма об'їхать то місце наступний раз?
Evo IX MAFIA

#7
mafia2226

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 496 сообщений
  • МістоОвруч
  • Нік на плагіні:KEVLYUK Sasha
  • Граю в RBR з:2010
Об'їхати то не проблема. Але неприємно згадувати про особливість треку беспосередньо після пригоди на етапі.

#8
sancho

    Администратор

  • Адміністратори
  • 5 851 сообщений
  • МістоІвано-Франківськ
  • Нік на плагіні:PIDLUSKY Oleksandr
  • Граю в RBR з:2007
  • Автомобіль:Citroen DS3 R3-MAX
Бо карову тоже ралі гуру робив... для нього норма баги робити. той же джуніор велс 2, де в броді камінь, на якому монопривід застряє навіки...

так і я в перший день зійшов... багова кочка-неведика - жопа підпригнула - привіт дерево, гуд бай енжин...


Изображение


#9
Sorokin

    Ветеран

  • Модератори
  • 462 сообщений
  • МістоХарьков
  • Граю в RBR з:2010

Просмотр сообщенияmafia2226 (15 Апрель 2018 - 01:08:08) писал:

Справжнїй фейл - то "спіймати" на останньому повороті першого допу фотографа, залишаючись в межах дороги. Питання лише до розробника Karowa 2009 - в чому сенс такого підвоху? (якщо хто не стикався, то, в мене принаймні, якщо наблизитись до бетонних блоків на підході до бочки, ліпить cfh) Ало то більше риторичне.
З.Ы: було б непогано включити такі місця в список причин, по яким штраф може бути анульовано чи зменшено. Через таке вдвічі неприємно втрачати час.

Так, це справді фейл. Проїхав цю Karowa 2009 до початку єтапу, та зачипив його. Потім вже побачив, що його нога зтирчить з бетонних блоків. На єтапі вже обїзжав його за три метри.

Просмотр сообщенияsancho (15 Апрель 2018 - 12:19:19) писал:

Бо карову тоже ралі гуру робив... для нього норма баги робити. той же джуніор велс 2, де в броді камінь, на якому монопривід застряє навіки...

так і я в перший день зійшов... багова кочка-неведика - жопа підпригнула - привіт дерево, гуд бай енжин...

Це дуже прикро, от так зійти на ровному місці. Трасса с сюрпризами, ніколи не знаєш чого очікувати.
SOROKIN Nikita

Изображение


#10
HansGO

    Ветеран

  • Megasport RT
  • PipPipPipPipPip
  • 354 сообщений
  • МістоKremenchuk
  • Нік на плагіні:GONTSOV Ivan
  • Граю в RBR з:2013

Просмотр сообщенияsancho (15 Апрель 2018 - 12:19:19) писал:

Бо карову тоже ралі гуру робив... для нього норма баги робити. той же джуніор велс 2, де в броді камінь, на якому монопривід застряє навіки...

так і я в перший день зійшов... багова кочка-неведика - жопа підпригнула - привіт дерево, гуд бай енжин...



Майже аналогічна ситуація була. Тільки замість дерева мене у камінь викинуло...

#11
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 3 969 сообщений
  • Граю в RBR з:2004

Просмотр сообщенияHansGO (15 Апрель 2018 - 16:02:02) писал:


Майже аналогічна ситуація була. Тільки замість дерева мене у камінь викинуло...

Ну камінь то таке, він тихеньку в кущах лежить. А це прямо посеред дороги не пойми шо ((

#12
lyhodey

    Ветеран

  • Megasport RT
  • PipPipPipPipPip
  • 1 579 сообщений
  • Нік на плагіні:LYKHACH Pasha
  • Граю в RBR з:2004
Це було круте ралі. Слизькі доріжки для швидких хлопців! Першого дня екіпаж подолав дистанцію з одним вильотом за межі траси без шкоди машині. І фінішний час передбачав серйозну зарубу у другий день. Вдалося відіграти у Кочеткова 8 секунд і ще зробити 7 секунд запасу, та кляті два розвороти у другій секції відібрали перемогу. 5 з половиною секунд відставання на останньому відрізку від лідера, пульс під 130, нерви в кулак, і максимальний "пуш", просто на межі, на грані, і відставання від лідера на фініші 0,5 секунди. Я просто взірвався на цьому етапі! Це було нереально важко і дуже круто!
ПС: Я дякую за боротьбу Антону та іншим пілотам, получилася фантастична заруба. Дякую Сашкові за організацію етапу і команді за допомогу. Вважаю для себе хорошим результатом, якщо взяти до уваги перерив участі у будь-яких змаганнях на місяць та без тренувань перед етапом. Впевнений, ще поганяєм, і перемоги попереду. Правда, моментами під час проходження спецділянки про себе думаю: "чорт забирай, як швидко ця машина їде, я просто застарий для цієї техніки".

#13
NewMarcus

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 344 сообщений
  • МістоКиїв
  • Нік на плагіні:PAVLO Vorobyov
  • Граю в RBR з:2008
Що ж, маю 37-ий фініш на етапах ЧУ... Оце, напевно, єдиний позитивний момент мого екіпажу в цьому ралі. Попередній рекорд Нікіти Сорокіни був перевершений ще на третьому етапі сезону, тож залишилось дізнатись лише наскіль довгою буде моя серія...
Щодо самого етапу, то я значно быльше був готовий до Гран Прі Китаю, аніж до ралі. Проте не припустимо було помилятися на доволі академічному допі в перший день боротьби. Саме після тієї помилки доводиться визнати повну капітуляцію у цьому сезоні. По-перше, втачено подіум міжнародного заліку для команди PVR Pride. По-друге, 2 рази з 2 Сашко виявився міцнішим за мене...
Добре, що маю 3 етапи до кінця Чемпіонату, щоб зрозуміти, нащо це все взагалі потрібно. Адже нинішні результати дорівнюють вкладеним зусиллям, але аж ніяк не можуть радувати...
Изображение Изображение

PAVLO K-Very Vorobyov №69

My birthplace is a K-City
I feel life in the K-City
I am crossing the streets of the K-City
I like the people of the K-City
Whatever I’ve done for K-City
My heart is full with K-City



"Key to the K-City"

#14
Stradik

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 1 274 сообщений
  • МістоЯлта, Республика Крым
  • Нік на плагіні:KOCHETKOV Anton
  • Граю в RBR з:2005
Да уж. Этапчик выдался весьма нервным и напряженным. Это действительно заставляет моск кипеть и накал эмоций просто в кайф.

По проезду, коротко : Австралия меня реально бесит своей скользкостью, инерция при торможении просто безумная.
Такое ощущение, что машина весит две тонны, а тормоза стоят от Ланоса и диски на 13". :angry:
До сих пор не могу правильно рассчитать точки торможения и скорость, чтоб корректно попасть в траекторию и поворот. Либо нужно резать виражи, либо останавливаться и замедляться об преграды в виде бугров, кустов и т.д. - дабы попасть в повороты при этом не потеряв темп и скорость.
Не знаю с чем связано, может с песочностью покрытия, может с обильными осадками и грязью. Ну в общем это просто нервотрепка для меня.
Ну и всё могло из-за этого закончится для меня на 10-ом су (Бобс), когда перед финишем, длинный прямик вниз и два левых поворота под 90 практически, ну вот в первый я и не смог попасть и остановило меня дерево с обочиной. Радиатор сразу "приказал долго жить" и по подвеске понятное дело не обошлось испугом. Но повезло, смог финишировать.

С Пашей получилась "заруба"/ (Битва Титанов) действительно сильная и очень эмоциональная. (смотрел за проездом)
Почти рядом с предыдущим рекордом по разрыву между первым и вторым местом в абсолюте, Рекорд если не ошибаюсь +0,07сек :D

Всього 1,8 метри на фініші розділили двох представників Yalta Crimea Rally Team Антона Кочеткова та Алекса Каркача. В часовому визначені - це мізерні 0,07 сек. Здається це рекордний за щільністю результат між переможцем та другим призером за всю історію RBR-UA.

Спасибо тебе Паша , а также Саше Боркунову.
Очень понравилась битва также с немецким пилотом, он как и Паша валил на Фиесте 2017, жаль что в первый день схлопотал пенальти 10 минут, но второй день был жаркий у него.
Надеюсь следующие битвы будут еще более интересными, динамичными, скоростными и опасными, И обязательно не нудными, на выживания и терпение, как это бывает. :P
И очень жаль, что мои коллеги по цеху в виду каких-то причин (я еще не знаю их точно, но думаю уважительные) не смогли промчать этот этап и порадовать результатом команду. :D
Знаю, что у Алекса Каркача сейчас с работой дикая непредсказуха и завал, возможно это и есть причина. На счет Ю Тана - не знаю, что там с НЕ СТАРТОВАНИЕМ на 9су.
Но думаю, было бы интересно понаблюдать за развитием событий во время гонки.
пилот Yalta Crimea Rally Team
КОЧЕТКОВ Антон

#15
Voma

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 373 сообщений
  • Граю в RBR з:2008
Зображення

Запекла боротьба була в класі WRC... Не меньш запекліша боротьба відбувалася і в класі JWRC. Перший день пройшов в напруженому темпі. Перша трійка змагалася за лідерство в класі, намагаючись нав'язати щільну боротьбу між собою. Особисто для мене перший день був вирішальним і одночасно небезпечним, тож старався їхати при максимальній швидкості з максимальним контролем автомобіля. Для першого дня, UNDVA Revers була самою складною трасою, але і її проїхав добре. Так і фінішував з невеликим відривом від суперників.
А от другий день проїхав в спокійному темпі, і описувати зовсім нічого - все спокійно і впевнено. То ж фініш!
Кожна перемога пілота наближує свою команду до перемоги в командному заліку!
Дякую оганізаторам за ралі і пілотам за боротьбу!

#16
Albork

    Любитель

  • Користувачі
  • PipPip
  • 73 сообщений
  • Містог. Волжский , Волгоградская обл.
  • Граю в RBR з:2004
Что ж, вновь третье место и сильные соперники никак не хотят пускать на более высокую ступеньку пьедестала.
Как оказалось начало этапа было не очень радужным. Уже на втором спецучастке после прыжка с длинного трамплина не совсем точно рассчитал точку приземления и авто вылетело в сторону каньонов, радиатор отчего-то запарил, но благо хоть не повстречался с огромными камнями. Времени потерял не так много, но боевой пыл немного улетучился, а впереди ещё предстояли две коварные Ундвы со своими узкими дорожками и убойными корягами. Особого держака на этих трассах не было и приходилось немного перестраховываться и второй проезд пару раз мог закончиться совсем плачевно, но слава Богу обошлось.
Во второй день была задача сильно не рисковать, так как отрыв соперников был ощутимым и расчёт был разве что на их ошибку, но Антон и Паша с таким раскладом были не согласны и к финишу второго дня привезли мне уже больше минуты отрыва. Я же последние 8 СУ проехал ровно без ошибок, разве что на последнем СУ вроде резанул немного и поэтому выполнил на всякий случай стол-энд-гоу.
Спасибо организатору этапа и соперникам за ралли!

#17
sancho

    Администратор

  • Адміністратори
  • 5 851 сообщений
  • МістоІвано-Франківськ
  • Нік на плагіні:PIDLUSKY Oleksandr
  • Граю в RBR з:2007
  • Автомобіль:Citroen DS3 R3-MAX
Результати - https://drive.google...xWq9En3GwgwgUWC

Изображение


#18
KKS

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 338 сообщений
  • МістоКиїв
  • Нік на плагіні:KOLOMIETS Kirill
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Skoda Fabia R5
Планів на ралі ніяких не було, незважаючи на досить делікатну ситуацію і в WRC2 і в U- заліках. Почав спокійно, бачучи що час втрачається то там то сям, але видно через те що виходи з поворотів стали більш передбачувані і газ відкривався раніше ніж їзда розмашисто - час був не настільки поганим, а в оверолі ситуація взагалі прекрасно складалась: після 3го допу вийшов в лідери класу. Все одразу могло закінчиться на наступному допі. Хоч і Ундва в мене прописана досить непогано, нерозрахував відстань і запізно загальмував і довелось виставляти лівий борт під удар об камінь. Зупинка, реверс і втрата часу. Через пару кілометрів звону дзвіночок: на виході в вузькій частині чупляю кущі, благо незасмоктало. Незважаючи на всі ці пригоди - виграний доп в класі і ще більший відрив в оверолі. 2гу секцію не спішив, знаючи що є запас по часу. Але на тій же Ундві знову вляпався в пригоду. Винесло заднє ліве колесо на камінь і швирнуло мене в правий бік на 20 метрів від траси. Благо це була відкрита ділянка і в ніяке дерево я не попав. І знову виграний доп включаючи ці історейки.

2й день почався більш вдало і впевнено, виграний доп і на інших невеличке відставання. Впевненість була, але гріп трошки скакав туди сюди. На британських допах він був і його було багато і потрапляти одразу на австралійські на яких його просто небуло, важко в таких умовах одразу перестроїтись і відчути актуальний гріп. Наприкінці ралі помилився на вході в лівий поворот і сильно сильно приклався правою стороною в бруствер, машина моментально перестала їхати і повертати, але на час то не сильно вплинуло. Спереживався я тоді бо знаючи що хоч до Кевлюка заділ великий, але мав ще їхати Марзоа, а вони з Бенітезом часто люблять заправляти якийсь марсіанський бенз собі і перти шо скажені. Тому я вирішив наступні допи трошки піднажати і навіть виграв переодстаній доп у Юркі.
Марзоа видно потрапив у якісь халепи і мене неназдогнав. Було хвилююче слідкувати вже постфактум за ним коли він стартував в 0:57 за Києвом ))).

Гарне ралі, без особливо великих помилок яке привело до перемоги. Чому й дуже радий. Але це подарунок від суперників більш чим моя заслуга.
Evo IX MAFIA





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 members, 1 guests, 0 anonymous users