Перейти к содержимому

Робота з трасами


Сообщений в теме: 427

#421
PopovVasyl

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 1 063 сообщений
  • МістоЗапоріжжя
  • Нік на плагіні:Popov VASILIY
  • Граю в RBR з:2004

Просмотр сообщенияKKS (15 Февраль 2017 - 18:54:54) писал:

І якщо вже зайшла мова про кряки то ось сам BTB pro версії 0.8.0.3 з працюючим кряком для 7ки
http://fex.net/488699412429

Можеш знову виложити?

#422
KKS

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 379 сообщений
  • МістоКиїв
  • Нік на плагіні:KOLOMIETS Kirill
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Skoda Fabia R5

Просмотр сообщенияPopovVasyl (27 Декабрь 2017 - 17:13:13) писал:

Можеш знову виложити?

https://drive.google...NmXrrlJj_PKIhdJ
Evo IX MAFIA

#423
KKS

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 379 сообщений
  • МістоКиїв
  • Нік на плагіні:KOLOMIETS Kirill
  • Граю в RBR з:2004
  • Автомобіль:Skoda Fabia R5
А скажіть но по досвіду держак в Японії більший на інтермедіумі по дампу чи по драю?
Evo IX MAFIA

#424
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 007 сообщений
  • Граю в RBR з:2004
Ситуація наступна: спробував я зробити конверт допу із Дірт Ралі. Наче все не погано, але є 1 неприємність. Оскільки доп важкий по полігонам, створити ідентичну колізію не вдається, тому вона в трохи порізаному вигляді. Полотно дороги відповідає моделі в грі, а ось все що поза нею має меншу к-сть полігонів. Доп далеко не дороблений, чисто для тесту чи варто його доробляти з такою важкою для машин обочиною. Також в архіві важкуваті текстури, але для тесту то добре, так як ми взнаємо як працює не оптимізований трек.

Скачати

Дуже чекаю ваших відгуків.

Стінка прописана не до кінця, але того місця де вона є для тесту вам більше ніж вистачить тому задачка така: пролетіть там де є стінка на всі гроші, з вильотами, помилками, щоб якомога частіше чипляти обочину і ловити глюки, а потім вже показувати мені.

#425
PopovVasyl

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 1 063 сообщений
  • МістоЗапоріжжя
  • Нік на плагіні:Popov VASILIY
  • Граю в RBR з:2004
Да вполне ниче так. Трассу можно доводить. Я кстати не вижу в чем выражается эта самая тяжелая обочина. Ее обрезать нужно, и запихивать в слой дальних планов. Ну и ставить прозрачную стенку, чтоб туда уехать нельзя было. Это кстати значительно уменьшит файл колизии, бо он у тебя на 7 км, вышел размером с Шурдин. И делать текстуры переходов, с одной на другую, а то оно так как сейчас, в глаза бросается....

#426
Ha3aP

    Ветеран

  • Wild West VRT
  • PipPipPipPipPip
  • 4 007 сообщений
  • Граю в RBR з:2004
Зробити прозору стіну в пару метрах від траси проблема не має, трабл в тому що відразу за дорогою йде не рівна, навіть дуже не рівна частина землі. Там дуже багато полігонів і їх прийшлось різати. В ручну, ясне діло не поріжиш. Оптимізатор зробив меншу к-сть полігонів, поверхність стала трішки грубшою в плані деталей. Ну от і коли ти чепляєшся за неї дуже сильно дамажиться машина (( Таке буває не завжди, але буває.

#427
sancho

    Администратор

  • Адміністратори
  • 5 915 сообщений
  • МістоІвано-Франківськ
  • Нік на плагіні:PIDLUSKY Oleksandr
  • Граю в RBR з:2007
  • Автомобіль:Citroen DS3 R3-MAX
тут на галіції реальній на трасі демажились машини... а ти про обочину переживаєш)))

Изображение


#428
Романенко

    Ветеран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 228 сообщений
  • Нік на плагіні:ROMANENKO Aleksandr
  • Граю в RBR з:2014
Трасса интересная, но без стенки это жесть... Куча развилок и вообще непонятно куда ехать. Блукал-блукал по этим лабиринтам и терпения не хватило даже до половины допа доехать, т.к. поедешь не туда и проваливаешься в текстуры и опять все с начала :blink: Хотя-бы какие-то указатели поставить, чтобы знать куда ехать :)





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 members, 1 guests, 0 anonymous users