а хтось казав "я буду перший ти другий"...
34 replies to this topic
#22
Відправлено 28 липня 2014 - 14:10:10
Ребят, а если трек загрузился, камера начала облетать машину, стюарт даже не успел сказать "на страт" и на этом моменте игра закрылась. Это повод дать реквест?
Команда: http://vk.com/team213
#24
Відправлено 28 липня 2014 - 14:31:31
#26
Відправлено 28 липня 2014 - 19:19:19
Гонка вийшла цікавою.. Їхав під загрозою грози, що йшла на місто..(загроза більше від вимкнення світла).. Не встиг почати маленьке тренування перед гонкою, як світло оффнулось...
Радий, що після перебоїв зі світлом..все-таки вдалося проїхати гонку без технічних проблем.. Асфальтові єтапи, це тей випадок коли, перше, що маю на меті - це фінішувати.. Гонкою задоволений: фініш є, а з ним і важливі очки в таблицю... Дякую за цікавий етап!
Радий, що після перебоїв зі світлом..все-таки вдалося проїхати гонку без технічних проблем.. Асфальтові єтапи, це тей випадок коли, перше, що маю на меті - це фінішувати.. Гонкою задоволений: фініш є, а з ним і важливі очки в таблицю... Дякую за цікавий етап!
#29
Відправлено 29 липня 2014 - 00:04:04
Мало бракувало шоб пропустити етап. Як завжди технічні проблеми. Вночі перепаював кнопку листка на рулі "передачі вгору", бо на WRC крутити руль і дроняти ручкою якось не по феншую. Ввечері спішив з роботи, поміняв коробку з ручки на підрульові листки, а ручнік на ручку забув призначити. Старт без тестів, перша шпилька і бабах ручніка то нема. Погнув ричаг, машину тягло вліво, трохи зливав по декілька секунд. Дотягнув до сервіса. Потім вроді поїхав. Харланов задав серйозний темп. Якщо прослідити спліти, то на 1-му і 2-му я Руслану віз, а на фініші зливав пів секунди. На знайомому СУ вирішив зробити прорив, і відіграв 5 секунд забезпечивши собі запас часу. Дякую організатору за гонку, Руслану за боротьбу. Насправді було надзвичайно складно.
ПС: Інколи я казав, що під час їзди борюся сам з собою, з нервами і напругою. Сьогодні вперше проведено експеримет щодо замірів пульсу під час проїзду за допомогою електронного кардіографа на стегновій артерії. Найвищий результат під кінець кожного СУ. Найбільше ударів на СУ №7 - середній показник за хвилину 138. Ну, про потовиділення при такому серцебитті я промовчу. В турнірах, які не стосуються жодних чемпіонатів такого чомусь нема. Діагноз тата: я сцикун. Хотів би почути, як наприклад їхалося Руслану. Може просто вартує стартувати перед суперниками, щоб лишній раз не нервувати?
ПС: Інколи я казав, що під час їзди борюся сам з собою, з нервами і напругою. Сьогодні вперше проведено експеримет щодо замірів пульсу під час проїзду за допомогою електронного кардіографа на стегновій артерії. Найвищий результат під кінець кожного СУ. Найбільше ударів на СУ №7 - середній показник за хвилину 138. Ну, про потовиділення при такому серцебитті я промовчу. В турнірах, які не стосуються жодних чемпіонатів такого чомусь нема. Діагноз тата: я сцикун. Хотів би почути, як наприклад їхалося Руслану. Може просто вартує стартувати перед суперниками, щоб лишній раз не нервувати?
#30
Гость_Kharrus_*
Відправлено 29 липня 2014 - 07:35:35
lyhodey (29 липня 2014 - 00:04:04) писав:
Інколи я казав, що під час їзди борюся сам з собою, з нервами і напругою. Ну, про потовиділення при такому серцебитті я промовчу.
Асфальт для мене - це жах! Чомусь він мене страшенно лякає. ХЗ чому. В останній час намагаюсь НЕ ганятись
с кимось, бо відразу чи то сход, чи то переворот і допомога глядачів. Тому, їду, шукаючи свій темп, не звертая уваги на час.
Та й етап хардкор, без права на помилку. В цей час мій "мотор" просто вилітає з грудей.
Но я доїхав. Дивлячись на результат, то ще і не погано. Так шо, Паша, теж дякую за боротьбу.
Також, дякую за гонку організаторів та всіх учасників цього етапу.
#32
Гость_Stradik_*
Відправлено 30 липня 2014 - 09:50:50
и кстати, у команды
MEGASPORT Rally Team 28 25 39
за третий этап неверные баллы указаны. LYKHACH Pasha (25) + KOTYK Sergio (18) = 43
да и 39 - это невозможный результат при системе 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1
у команды VRally Team тоже неверные результат указан.
В их ИтогО :
1. DRIVE Alexander = 18
2. ROZHKOV Alexey = 12 --- итого 30 очей
VRally Team 30 22 33
возможно что-то еще пропустил...сильно не вникал. Это только то, что сразу смутило
MEGASPORT Rally Team 28 25 39
за третий этап неверные баллы указаны. LYKHACH Pasha (25) + KOTYK Sergio (18) = 43
да и 39 - это невозможный результат при системе 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1
у команды VRally Team тоже неверные результат указан.
В их ИтогО :
1. DRIVE Alexander = 18
2. ROZHKOV Alexey = 12 --- итого 30 очей
VRally Team 30 22 33
возможно что-то еще пропустил...сильно не вникал. Это только то, что сразу смутило
#34
Відправлено 30 липня 2014 - 10:17:17
Stradik (30 липня 2014 - 09:50:50) писав:
у команды VRally Team тоже неверные результат указан.
В их ИтогО :
1. DRIVE Alexander = 18
2. ROZHKOV Alexey = 12 --- итого 30 очей
VRally Team 30 22 33
возможно что-то еще пропустил...сильно не вникал. Это только то, что сразу смутило
DRIVE Alexander - 18
GUATAMAS Sergey - 15
сума -33
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів